Terima Kasih Kerana 'Like' Blog Kami

Monday 26 March 2012

KESIHATAN KHUSUS UNTUK WANITA


                         GLA COMPLEX
Bahan-Bahan
Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Kelebihan
Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

1Fann YY, Chapkins RS.Importance of dietary gamma-linolenic acid in human health and nutrition. Journal of Nutrition. 7998;128:1411-1414


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi perempuan mengandung.

Faedah-Faedah
GLA complex sangat bermanfaat bagi seorang wanita, Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon-hormon kewanitaan anda dan memberikan rasa keselesaan bagi anda menempuhi hari2 sebagai seorg isteri dan ibu.membantu mengekalkan kecantikan anda dan melambatkan proses penuaan.

OSTEMATRIX
OsteMatrix mengandungi Kalsium yang tinggi bagi keperluan tulang, gigi dan rambut wanita. Wanita yang kurang atau tidak suka pada susu, boleh menggantikannya dengan ostematrix. Wanita yang telah berumahtangga dan memiliki cahaya mata memerlukan tulang yang kuat, padat dan juga perlu sentiasa memelihara kesihatan yang baik. Insyaallah dengan OsteMatrix ia mampu memenuhi keperluan kalsium harian anda.

OMEGA GUARD
Omega guard adalah ‘ibu’ kepada kesihatan, ia bertindak mengawal keseluruhan sistem tubuh badan. Mengawal tekanan darah, parah gula,kesihatan jantung,perkembangan otak dan juga kesihatan mata anda. Omega 3 tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia, ia hanya di dapati pada ikan laut dalam dan juga minyak kanola. namun sekaran Omega Guard dapat memberikan anda keperluan itu. Setiap peringkat usia memerlukannya.
Buat suami diluar sana, jom hadiahkan isteri anda!!

Buat anak-anak, jom hadiah ibu anda!!

Untuk pembelian dan maklumat lanjut sila hubungi
Dr Nik (014 820 7111) atau Puan Nor (019 927  1048)
ATAU
HUBUNGI TEAM NISF SHAKLEE FAMILY. KLIK DI SINI

No comments:

Post a Comment