Terima Kasih Kerana 'Like' Blog Kami

Saturday 8 June 2013

KERJA DARI RUMAH PUN BOLEH DAPAT INCOME RATUS-RATUS RIBU?



Assalamu 'alaikum wr.wb.

Memang payah nak percaya. Saya sendiri pun ragu-ragu juga bila diberitahu ada di antara leaders dalam Shaklee dapat income bulanan melebihi RM200k. Wow! Masya Allah....tak caya boleh tanya mereka yang berada di sekeliling leaders hebat ini.  


Ini adalah barisan 'Lady Leaders' yang dah berjaya. Kebanyakan mereka hanya bekerja dari Rumah.

Wang bukan segala-galanya. Tapi segala-galanya memerlukan wang



Saya dah banyak join macam2 biz sebelum kembali semula ke pangkuan Shaklee. (pernah join Shaklee sekitar tahun 1990)  Saya pernah berada di dalam perniagaan yang hampir sama dengan Shaklee iaitu 4life selama hampir 2 tahun. Saya round seluruh Sabah hingga sampai ke Lahad Datu tempat berlakunya pertempuran antara tentera Sulu dengan tentera Malaysia. Masa tu saya juga mempunyai leader yang hebat yang incomenya juga pada masa itu hampir mencecah RM200k sebulan.


Alangkah indahya hidup jika sering dapat berkunjung ke Mekah untuk
 mengerjakan haji dan Umrah

Sebelum itu saya berada di dalam eTiqa Takaful. Saya juga dibimbing oleh se orang mentor yang hebat. Incomenya lebih kurang RM1juta setiap tahun.

Pokoknya dalam biz ni, peluang untuk merobah kehidupan amatlah besar berbanding makan gaji. Apatah lagi dengan ledakan internet, produk yang kita jual boleh sampai ke jutaan prospek dalam masa beberapa saat saja. Inilah kuasa terbaru dalam bidang pemasaran produk yang dulunya tidak didapati.


Alangkah seronoknya jika memiliki rumah kediaman sehebat ini

Ramai orang segan dan malu untuk bertemu prospek. Atas alasan ini mereka tidak mahu menceburkan diri dalam perniagaan. Namun kini anda boleh berjaya dengan hebat dan bergaya sekali walaupun anda adalah manusia yang paling pemalu di dunia. Sebab anda boleh buat promosi tanpa ada siapa pun melihat anda atau mengenali anda secara bersemuka. 



Sapa tak seronok kalau dapat memiliki kereta sebegini...:o)

Siapa pon boleh berjaya dalam perniagaan Shaklee ini jika mahu. Asal saja anda serius dan ikhlas serta amanah, kejayaan pasti akan menjadi milik anda.



Produk Hebat Untuk Slim dan Sihat
 




Anda berminat?

Hubungi TEAM NISF SHAKLEE FAMILY untuk konsultasi PERCUMA
 ATAU UNTUK MENYERTAI TEAM HEBAT KAMI!

1 comment: